Saturday, May 29, 2010

~perasaan~

sabtu 29 may 2010..
1:09AM..
lagu berkumandang : RSVP by maulana AF8

aku emosi saat ketika ini..bermacam bermain dikepala ku saat ni..aku pun xtau ape yang ade dalam benak hatiku sekarang..tapi ape yang aku rasa sekarang ialah.......................
aku rasa adekah aku dapat bertahan lagi??dapat bertahan akan setiap dugaan yang datang??dapat bertahan akan setiap ujian yang datang??aku pun xtau..aku keliru..ape perlu aku buat?? aku dah muhasabah diri..tapi aku xketemui jawapan nya..banyak sangat persoalan yang tiada jawapan..

perlu ke aku ikut jalan kanan??perlu ke aku ikut jalan kiri??perlu ke aku ikut jalan lurus??atau xperlu ikut jalan mana2??aku keliru....

tiba-tiba perasaan lama aku datang kembali saat ini..perasaan yang aku ade sekarang sedikit demi sedikit bagaikan semakin berkurang..aku juga risau akan hal ini..aku xingin itu terjadi..tapi bagaimana untuk aku menghalangnya??aku tiada jawapannya..hmm

bagaimana cara untuk aku luahkan nya??ade ke cara agar semua orang tiada rasa kecewa mahu pun duka?? ada ke penyelesaian agar tiada orang yang cedera?? aku xpasti..

bagaimana sekarang ini??biarkan sahaja??terus fikirkan??terus berusaha??terus ikhtiar untuk mengubatinya??hmmmmmmm

anyone please................................................

No comments:

Post a Comment